Reclamații

Dreptul de retragere

Pentru produsele disponibile in stoc, puteti anula contractul cu vanzatorul in legatura cu produsele achizitionate de pe Site, fara nicio penalizare si  fără a fi necesar să precizati motivele, în decurs de 14 zile, începând cu ziua după ce ați primit produsele pentru toate produsele care nu sunt fabricate special pentru dvs. În acest caz, veți primi o rambursare integrală a prețului produselor în conformitate cu acesti Termeni si Condiții.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informezi prin completarea și transmiterea în format electronic, pe Site a formularului standard de retragere. Vom emite fără întârziere o confirmare prin e-mail a primirii solicitării de retragere.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere, este suficient să trimiți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Produsele cu privire la care a fost exercitat draptul de retragere, trebuie livrate Vanzatorului în termen de paisprezece (14) zile lucrătoare de la data la care ați notificat vânzătorului anularea, în aceeași stare în care ați primit-o și pe cheltuiala proprie. Aveți o obligație legală de a vă îngriji în mod rezonabil de produsele în timp ce acestea se află în posesia dvs. Dacă nu respectați această obligație, s-ar putea să avem un drept de a vă acționa împotriva despăgubirii.

Pentru a returna produsele, in mod cumulativ:

  • trebuie să ne anunțați în scris în termen de paisprezece (14) zile (începând cu ziua după ce ați primit produsele) completând și depunând cererea de autorizare de returnare online.
  • produsele trebuie trimise la Vanzator în termen de paisprezece (14) zile lucrătoare de la anularea contractului.

Dacă anulați contractul în decursul perioadei de 14 zile, în conformitate cu acesti Termeni si Conditii, vom procesa rambursarea datorată cât mai curând posibil și, în orice caz, în termen de paisprezece (14) zile din ziua pe care ați notificat anularea, vom rambursa integral prețul produsului.

Puteți să returnați produsele către Vanzator prin curierul aprobat ( astfel cum acesta este indicat în cererea de autorizare de returnare online).

Vor fi depuse toate eforturile pentru a vă asigura o rambursare promptă. După ce depozitul nostru a primit și a procesat produsele returnate și a verificat că toate cerințele au fost îndeplinite, veți fi rambursați în termen de paisprezece (14) zile. Dacă comanda dvs. a fost trimisă către o destinație din cadrul UE, toate taxele de vânzare (TVA) vor fi rambursate. În afara UE, taxele vamale și taxele de vânzări nu sunt rambursabile prin intermediul nostru. Cu toate acestea, este posibil să le puteți recupera contactând direct biroul vamal local.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:

  1. furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
  2. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  3. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
  4. furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.

Reclamație pe bază de calitate

În cazul găsirii unui defect la produs, este necesar să depuneți o reclamație imediat (nu mai folosiți produsul) !!În acest caz, este necesar să notificați retragerea dintr-un contract la distanță ( pentru descărcare ) scrieți care sunt defectele produsului și să trimiteți mărfurile împreună la adresa noastră Expandeco – „Lumea Brazilor”, Str. Michelangelo, Nr. 25, Oradea, Jud. Bihor, Cod postal 410431. După primire, bunurile vor fi trimise pentru evaluare cu privire la dreptul de plângere.


ATENȚIE: Nu înregistrăm coletul ca reclamație fără retragerea din contractul la distanță anexată și nu suntem obligați să căutăm motivul returnării coletului !!!


Scrieți retragerea din contract cu atenție și lizibil. Dacă este posibil, completați-o pe computer.


Dacă nu sunteți sigur dacă mărfurile sunt cu adevărat deteriorate, scrieți-ne la info@lumeabrazilor.ro , sau apelați numărul de telefon +40 373 804 762 și vom fi bucuroși să vă ajutăm.


Documente pentru descărcat:

Formular de retragere dintr-un contract la distanță

Instrucțiuni privind exercitarea dreptului cumpărătorului


Date de contact:

WOCHT EU s.r.o.
Expandeco – „Lumea Brazilor” Str. Michelangelo, Nr. 25 Oradea, Jud. Bihor Cod postal 410431  

Telefon: +40 373 804 762 e-mail: info@lumeabrazilor.ro

Nr. reg. com: 56528736 CIF: SK2122348558


Înălțimea pomului de Crăciun nu se potrivește și doriți să îl schimbați cu altul?

Este posibil să ne trimiteți pentru schimb produsele în starea lor inițială în termen de 14 zile de la primirea acestora . În acest caz, procedați după cum urmează. Scrieți-ne replay la e-mailul de confirmare a comenzii pe care l-ați primit de la noi după ce ați creat comanda cu ce dimensiune doriți să schimbați dimensiunea originală. Dacă nu aveți acest e-mail, scrieți-ne la info@lumeabrazilor.ro. Este necesar să ne scrieți numele, prenumele, adresa, numărul de telefon, număr de comandă și înălțimea pe care o doriți .


Vă lipsește în pachet un picior la suportul de pom din plastic?

În acest caz, ajunger să ne scrieți la info@lumeabrazilor.ro numărul comenzii dvs. împreună cu numele, prenumele, adresa și numărul de telefon și vă vom trimite un picior de rezervă.

ATENȚIE : Clientul este obligat să verifice coletul imediat după primire. Dreptul la înlocuirea suportului este posibil numai în primele 14 zile de la primirea bunurilor. După acest timp, plângerea nu este justificată și este considerată speculativă.


Conform termenilor și condițiilor, vânzătorul nu este responsabil pentru defectele cauzate în special de următoarea utilizare: daune mecanice, eveniment inevitabil (dezastru natural, manipulare greșită), contrar instrucțiunilor de utilizare și utilizare obișnuită, în cazuri speciale, dacă rezultă din natura problemei și a intervenția unei persoane neautorizate, inclusiv a utilizatorului, eventual altă intervenție neprofesionistă, utilizarea bunurilor în condiții care nu corespund din punct de vedere al umidității, influențele chimice și mecanice ale mediului natural asupra bunurilor, neglijarea îngrijirii și întreținerii bunurilor, deteriorarea bunurilor din cauza unei încărcări excesive, utilizarea mărfurilor contrar condițiilor menționate în documentație, principii generale, standarde tehnice sau reglementări de siguranță sau alte încălcări ale garanției.