Reclamații

Reclamație fără a da un motiv

Consumatorul are dreptul, în condițiile legii, să returneze bunurile în termen de 14 zile de la data primirii bunurilor, fără a oferi un motiv. În acest caz, este necesar să notificați  retragerea dintr-un contract la distanță ( pentru descărcare ) și să trimiteți mărfurile la adresa noastră. După livrarea bunurilor împreună cu retragerea din contract, vânzătorul este obligat fără întârziere nejustificată, nu mai târziu de 14 zile de la data primirii bunurilor returnate să îi ramburseze consumatorului suma totală pentru bunuri.


Reclamație pe bază de calitate

În cazul găsirii unui defect la produs, este necesar să depuneți o reclamație imediat (nu mai folosiți produsul) !!În acest caz, este necesar să notificați retragerea dintr-un contract la distanță ( pentru descărcare ) scrieți care sunt defectele produsului și să trimiteți mărfurile împreună la adresa noastră Expandeco – “Lumea Brazilor”, Str. Michelangelo, Nr. 25, Oradea, Jud. Bihor, Cod postal 410431. După primire, bunurile vor fi trimise pentru evaluare cu privire la dreptul de plângere.


ATENȚIE: Nu înregistrăm coletul ca reclamație fără retragerea din contractul la distanță anexată și nu suntem obligați să căutăm motivul returnării coletului !!!


Scrieți retragerea din contract cu atenție și lizibil. Dacă este posibil, completați-o pe computer.


Dacă nu sunteți sigur dacă mărfurile sunt cu adevărat deteriorate, scrieți-ne la info@lumeabrazilor.ro , sau apelați numărul de telefon +40 373 804 762 și vom fi bucuroși să vă ajutăm.


Documente pentru descărcat:

Formular de retragere dintr-un contract la distanță

Instrucțiuni privind exercitarea dreptului cumpărătorului


Date de contact:

Wocht s.r.o. Expandeco – “Lumea Brazilor” Str. Michelangelo, Nr. 25 Oradea, Jud. Bihor Cod postal 410431  

Telefon: +40 373 804 762 e-mail: info@lumeabrazilor.ro

Nr. reg. com: 50186965  CIF: SK2120200874


Înălțimea pomului de Crăciun nu se potrivește și doriți să îl schimbați cu altul?

Este posibil să ne trimiteți pentru schimb produsele în starea lor inițială în termen de 14 zile de la primirea acestora . În acest caz, procedați după cum urmează. Scrieți-ne replay la e-mailul de confirmare a comenzii pe care l-ați primit de la noi după ce ați creat comanda cu ce dimensiune doriți să schimbați dimensiunea originală. Dacă nu aveți acest e-mail, scrieți-ne la info@lumeabrazilor.ro . Este necesar să ne scrieți numele, prenumele, adresa, numărul de telefon, număr de comandă și înălțimea pe care o doriți .


Vă lipsește în pachet un picior la suportul de pom din plastic?

În acest caz, ajunger să ne scrieți la info@lumeabrazilor.ro numărul comenzii dvs. împreună cu numele, prenumele, adresa și numărul de telefon și vă vom trimite un picior de rezervă.

ATENȚIE : Clientul este obligat să verifice coletul imediat după primire. Dreptul la înlocuirea suportului este posibil numai în primele 14 zile de la primirea bunurilor. După acest timp, plângerea nu este justificată și este considerată speculativă.


Conform termenilor și condițiilor, vânzătorul nu este responsabil pentru defectele cauzate în special de următoarea utilizare: daune mecanice, eveniment inevitabil (dezastru natural, manipulare greșită), contrar instrucțiunilor de utilizare și utilizare obișnuită, în cazuri speciale, dacă rezultă din natura problemei și a intervenția unei persoane neautorizate, inclusiv a utilizatorului, eventual altă intervenție neprofesionistă, utilizarea bunurilor în condiții care nu corespund din punct de vedere al umidității, influențele chimice și mecanice ale mediului natural asupra bunurilor, neglijarea îngrijirii și întreținerii bunurilor, deteriorarea bunurilor din cauza unei încărcări excesive, utilizarea mărfurilor contrar condițiilor menționate în documentație, principii generale, standarde tehnice sau reglementări de siguranță sau alte încălcări ale garanției.